Mednarodni projekti
Gamified virtual simulation for the acquisition of communication skills by healthcare professionals (HealthComm Simulator)
Razpisodajalec : ERASMUS +, Action KA2
Številka / oznaka projekta : 2020-1-ES01-KA203-082566
Trajanje projekta: 2021 - 2023
Nosilec projekta: Faculty of Health Sciences (University of Alicante, Spain)
Partnerji projekta: InGenio Labs (Murcia, Spain), Isob Institut fur Sozialwissenschaftliche Beratung GMBH (Germany) ter Fakulteta za Zdravstvo Angele Boškin (Slovenia)
Odgovorna oseba: doc. dr. Katja Pesjak
Kratek opis projekta
Fakulteta za Zdravstvo Angele Boškin je postala partner triletnega projketa Gamified virtual simulation for the acquisition of communication skills by healthcare professionals (HealthComm Simulator), ki ga vodijo iz Univerze Alicante.
V projektu sodelujejo Faculty of Health Sciences (University of Alic ante, Spain), InGenio Labs (Murcia, Spain), Isob Institut fur Sozialwissenschaftliche Beratung GMBH (Germany) ter Fakulteta Za Zdravstvo Angele Boškin (Slovenia).
The European Commission's support for the production of this report does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.
Cilji
CILJI
Glavni cilj projekta je razviti in oceniti orodje za virtualne simulacije, z namenom izboljšanja komunikacije v zdravstvenih okoljih ter tako izboljšanja kakovosti oskrbe in zadovoljstva uporabnikov s prejeto oskrbo. Klinične izkušnje namreč niso dovolj za osvojitev komunikacijskih veščin, saj te zahtevajo redno in usmerjeno usposabljanje. Simulacija je orodje učenja, ki je aktivno, se ponavlja in je učinkovito pri poučevanju številnih veščin za študente in zdravstvene delavce.
Rast novih digitalnih učnih virov, ki jo je sprožila pandemija bolezni COVID-19, nas vodi k oblikovanju in načrtovanju novih visokokakovostnih ter predvsem zabavnih in motivacijskih digitalnih izobraževalnih okolij, ki lahko podpirajo naše obstoječe sisteme usposabljanja in lahko zagotavljajo usposabljanje za kompetence, ki jih pričakujemo od zdravstvenih delavcev, kakršne so komunikacijske veščine.
Konkretni cilji:
SO1 - Razviti digitalno orodje za dodiplomski in podiplomski študij, katerega cilj je privzgojiti, izboljšati in izpopolniti komunikacijske veščine uporabnikov
SO2 - Ustvariti standardiziran nabor veljavnih in zanesljivih postavk za ocenjevanje komunikacijskih veščin pri klinični praksi
SO3 - Analizirati delovanje virtualnega okolja za simulacijo zdravstvene oskrbe
SO4 - Opredeliti dobre prakse pri usposabljanju uporabnikov za komunikacijo
CILJNE SKUPINE simulacijskega okolja so:
• univerzitetni profesorji iz različnih področij zdravstva: zahvaljujoč novosti in enostavni dostopnosti bo uporaba tega inovativnega okolja dopolnila obstoječe metode in vire ter olajšala poučevanje komunikacijskih veščin,
• dodiplomski in podiplomski študenti zdravstvenih ved,
• učitelji in ustanove, ki zagotavljajo nadaljnje izobraževanje za zdravstvene delavce, katerega cilj je zagotoviti strokovni razvoj in izboljšati kakovost oskrbe v zdravstvenih ustanovah.
Poleg tega bi bilo mogoče orodje uporabiti ali prilagoditi za uporabo na številnih drugih področjih, kot so poklicno, specialistično in nadaljnje izobraževanje na področju zdravstva.
ZBORNIK
Več o projektu:
Projektne aktivnosti
Več o projektu (v angleščini):
The acquisition and development of transversal competences, especially communication skills, are highlighted by the main world and European forums on education and work as priorities to be taken into account to meet the current and future demands of society as a whole. Currently, communication skills in healthcare professionals are a key element for the implementation of the new healthcare paradigm of person-centred care, as well as one of its greatest deficiencies, as pointed out in numerous studies. In the report recently provided by the European Patients Forum (2017), he points to the social and communication skills of health personnel as a deficit aspect in their training and great need of reinforcement/training. In the training of health professionals, these competencies are considered as a crucial aspect for the adequate professional development capable of facing the new healthcare demands, but they nevertheless encounter numerous limitations for their adequate training.
Reference projekta
Pridružite se nam na zaključni konferenci projekta, 8. 6. 2023.