Komunikacija v zdravstvenem in negovalnem timu s supervizijo
Komunikacija v zdravstvenem in negovalnem timu s supervizijo |
|
---|---|
Modul: | Zdravstvena nega |
ECTS: | 3 |
Kontaktne ure predavanja: | 30 |
Kontaktne ure seminar: | 15 |
Kontaktne ure kabinetnih vaj: | |
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja: | |
Nosilec predmeta: | mag. Jožica Ramšak Pajk, višja predavateljica, asistentka |
Letnik: | 3. letnik |
Komunikacija v zdravstvenem in negovalnem timu s supervizijo |
|
Kontaktne ure predavanja: | 30 |
Kontaktne ure seminar: | 15 |
Kontaktne ure kabinetnih vaj: | |
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja: | |
Nosilec predmeta: | mag. Jožica Ramšak Pajk, višja predavateljica, asistentka |
Izvajalci predmeta: |
|
Stopnja: | Visokostrokovni študijski program 1. stopnje |
Semester: | Zimski |
Jezik: | Slovenski |
Cilji in predmetno specifične kompetence: |
Študent pridobi kompetence za celovito in profesionalno komuniciranje in učinkovito sodelovanje z drugimi sodelavci v sistemu zdravstvenega varstva in na interdisciplinarni ravni; Študent pridobi sposobnosti za za terapevtsko delo s posamezniki, družinami in skupinami, za podporo in svetovanje posameznikom, ki potrebujejo zdravstveno nego. Spozna značilnosti učinkovitega komuniciranja v zdravstvenem in negovalnemu timu; Spozna načine podpornega komuniciranja s pacienti in drugimi; Zna uporabiti teoretična izhodišča terapevtske komunikacije in supervizije kot učinkovito metodo za podporo in pomoč pri reagiranju v posebnih konfliktnih situacijah in delu v kliničnem okolju; Spozna pomen izkustvenega učenja za profesionalni in osebnostni razvoj; Zna reflektirati izkušnje pri delu z ljudmi sodelavci, pacienti in drugimi. Znanje in razumevanje: Poznavanje temeljnih definicij komuniciranja, modelov medosebnega komuniciranja, razlikovanje različnih ravni in vidikov medosebnega komuniciranja, poznavanje družbene vloge jezika in govora, poznavanje pragmatike komuniciranja, razumevanje neverbalne komunikacije, poznavanje elementov prepričevalnega komuniciranja, poznavanje čustev, poznavanje glavnih odnosnih tem, poznavanje osnovnih dimenzij konfliktov v komuniciranju, razumevanje pomembnosti medosebne komunikacije med zdravstvenim osebjem, poznavanje pomembnosti podpornega komuniciranja, razvoj empatije in komunikacijskih spretnosti, razumevanje komunikacijskega odnosa med zdravstvenim osebjem in pacienti/svojci, poznavanje vzrokov za moteno komuniciranje v timu med zdravstvenim osebjem in pacienti. Razumevanje pomena supervizije za osebni in profesionalni razvoj ter kakovostno delo v zdravstveni negi; Učenje sposobnosti kritičnega mišljenja, dajanja povratne informacije in refleksije. |
Obvezna literatura: | |
Priporočljiva literatura: |
|
Pogoji za vključitev v delo oziroma za opravljanje študijskih obveznosti: |
Pogoj za pristop k izpitu:
|
Metode ocenjevanja: |
|