Na dokazih podprto mentoriranje
Na dokazih podprto mentoriranje |
|
---|---|
ECTS: | 5 |
Kontaktne ure predavanja: | 20 |
Kontaktne ure seminarja: | 30 |
Kontaktne ure kabinetnih vaj: | |
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja: | |
Kontaktne ure drugih oblik dela: | |
Nosilec predmeta: | doc. dr. Sedina Kalender Smajlović Mateja Bahun, višja predavateljica |
Izvajalci predmeta: | doc. dr. Sedina Kalender Smajlović Mateja Bahun, višja predavateljica |
Stopnja: | Študijski program za izpopolnjevanje |
Letnik: | 1. |
Semester: | Letni |
Jezik: | Slovenski |
Cilji in predmetno specifične kompetence: |
|
Obvezna literatura: | Billings, D.M., & Halstead, J.A., 2015. Teaching nursing – a Quide for faculty. 5th ed. St. Louis: Elsevier. EFN smernice za implementacijo člena 31 o medsebojnem priznavanju poklicnih kvalifikacij glede na Direktivo 2005/36/ EC, dopolnjeno z Direktivo 2013/ 55/ EU, 2015. Available at: https://www.zbornica-zveza.si/sites/default/files/doc_attachments/efn_smernice_za_objavo_na_spletni_strani_17_7_2015.pdf. Poe, S.S. & White, K.M., 2010. Johns Hopkins Nursing Evidence-Based Practice Implementation and Translation. Indianapolis: Sigma Theta Tau International. Internetni vir. Vogrinec, J., 2008. Kvalitativno raziskovanje na pedagoškem področju. Ljubljana: Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani. Cencič, M., 2009. Kako poteka pedagoško raziskovanje. Primeri kvantitativne empirične neeksperimentalne raziskave. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo. Parahoo, K., 1997. Nursing research, Principles, Process and Issues. London: Palgrave Macmillan. |
Priporočljiva literatura: |
|
Pogoji za vključitev v delo oziroma za opravljanje študijskih obveznosti: |
|
Metode ocenjevanja: | Način (pisni izpit, seminarska naloga) 60 % : 40 % pisni izpit 60 % : seminarska naloga 40 % Način (pisni izpit). Ocenjevalna lestvica – v skladu z navodili o ocenjevanju na Fakulteti za Zdravstvo Angele Boškin. |