Reflektivno vedenje in kritično razmišljanje
Reflektivno vedenje in kritično razmišljanje |
|
---|---|
ECTS: | 10 |
Kontaktne ure predavanja: | 30 |
Kontaktne ure seminarja: | 60 |
Kontaktne ure kabinetnih vaj: | |
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja: | |
Kontaktne ure drugih oblik dela: | |
Nosilec predmeta: | mag. Jožica Ramšak Pajk, višja predavateljica Mateja Bahun, višja predavateljica |
Izvajalci predmeta: | mag. Jožica Ramšak Pajk, višja predavateljica Mateja Bahun, višja predavateljica |
Stopnja: | Študijski program za izpopolnjevanje |
Letnik: | 1. |
Semester: | Letni |
Jezik: | Slovenski |
Cilji in predmetno specifične kompetence: |
|
Obvezna literatura: | Bulman, C. & Schutz, S., 2013. Reflective practice in nursing, 5th ed. Oxford: John Wiley & Sons. Ltd. Available at: http://zu.edu.jo/UploadFile/Library/E_Books/Files/LibraryFile_151614_52.pdf Tashiro, J., Shimpuku, Y., Naruse, K., Maftuhan, M. & Matsutani, M., 2013. Concept analysis of reflection in nursing professional development. Japan Journal of Nursing Science, 2013(10), pp. 170-179. Available at: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1742-7924.2012.00222.x/epdf Parrish, D.R. & Crookes, K., 2014. Designing and implementing reflective practice programs – Key principles and considerations. Nurse Education in Practice, 14(3), pp. 265-270. Lorber, M. & Donik, B., 2008. Poznavanje veščin kritičnega mišljenja študentov zdravstvene nege Fakultete za zdravstvene vede Univerze v Mariboru. Obzornik zdravstvene nege, 3(42), pp.1–7. Babuder, D., 2016. Lastnosti mentorja in mentoriranca z njunih medsebojnih vidikov: opisna raziskava mnenj dijakov, študentov in mentorjev. Obzornik zdravstvene nege, 50(4), pp. 327–335. |
Priporočljiva literatura: |
|
Pogoji za vključitev v delo oziroma za opravljanje študijskih obveznosti: |
|
Metode ocenjevanja: |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) |