Supervizija v mentorskem procesu
Supervizija v mentorskem procesu |
|
---|---|
ECTS: | 10 |
Kontaktne ure predavanja: | 30 |
Kontaktne ure seminarja: | 60 |
Kontaktne ure kabinetnih vaj: | |
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja: | |
Kontaktne ure drugih oblik dela: | |
Nosilec predmeta: | dr. Vesna Čuk, višja predavateljica |
Izvajalci predmeta: | dr. Vesna Čuk, višja predavateljica |
Stopnja: | Študijski program za izpopolnjevanje |
Letnik: | 1. |
Semester: | Letni |
Jezik: | Slovenski |
Cilji in predmetno specifične kompetence: |
|
Obvezna literatura: | Praper, P., 2013. Skupinska psihoterapija od teorije do znanosti. Slovenj Gradec: Visoka šola za zdravstvene vede. Goppe, N., 2011. Practice Teaching in Healthcare. Los Angeles: Sage. Kobolt, A., 2010. Supervizija in koučing. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta. Available at: http://www2.arnes.si/~icerar/Kobolt_supervizija_koucing.pdf Ule, M., 2009. Psihologija komuniciranja in medosebnih odnosov. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede. Lynch, L., Hancox, K., Hapell, B. & Parker, J., 2008. Clinical Supervision for Nurses. London; Wiley Blackwell. Gulbert, J.J., 2007. Didaktični priročnik za učitelje na zdravstvenih šolah. Geneva: World Health Organization. Young, L.E. & Paterson, B.L., 2007. Teaching mursing. Developing a student centrered learning environment. Philadelphia: Lippincott Williams & Wilkins. Poikela, E. & Nummenmaa, A.R., 2006. Understanding problem based learning. Tempere: Unversity Press. Kobolt, A., 2004. Metode in tehnike supervizije. Ljubljana: Pedagoška fakulteta. Herman, L. & Mandell, A., 2004. From Teaching to Mentoring. London: Routledge. Acheson, K.A. & Gall, M.D., 2003. Clinical supervision and teacher development. London: Wiley & sons. Bond, M. & Holland, S., 2001. Skills of clinical supervision for nurses. New York: Buckingham Open University Press. Jaques, D. & Salmon, G., 2008. Learning in Groups: a handbook for face-to –face and online environments. London: Routledge. Žorga, S. ed., 2002. Modeli in oblike supervizije. Ljubljana: Pedagoška fakulteta. Kobolt, A. & Žorga, S., 2000. Supervizija. Proces razvoja in učenja v poklicu. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta. Drsnice predavanj (interno učno e-gradivo) Drugo učno gradivo po izbiri predavatelja (strokovni članki in zborniki na izbrano tematiko) |
Priporočljiva literatura: |
|
Pogoji za vključitev v delo oziroma za opravljanje študijskih obveznosti: |
|
Metode ocenjevanja: | Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) 1. udeležba na predavanjih (potrebna je 80 % prisotnost); 2. aktivna udeležba na seminarjih (potrebna je 100 % prisotnost); 3. oddana pisna projektna naloga in predstavitev (Reševanje realnih problemov v kliničnem okolju); 4. pozitivna ocena seminarskih vaj in predstavitve; 5. pisni in/ali ustni izpit; 6. opravljene obveznosti iz seminarjev in projektne naloge so predpogoj za pristop k izpitu. Sestava končne ocene: - pisni izpit; 50 % - individualna projektna naloga; 35 % - predstavitev projektne naloge; 15 % |