Naslov predmeta:
|
Promocija zdravja v starosti in medgeneracijsko sodelovanje
|
Nosilec predmeta:
|
doc. dr. Radojka Kobentar
|
Izvajalec predmeta:
|
- doc. dr. Radojka Kobentar
|
Kontaktne ure predavanj:
|
30
|
Kontaktne ure seminar/seminarske vaje:
|
20/10
|
Kontaktne ure drugih oblik študija:
|
|
Individualno delo študenta:
|
65
|
ECTS:
|
5
|
Stopnja:
|
Bolonjski magistrski študij
|
Semester:
|
Zimski
|
Jezik:
|
Slovenski
|
Cilji in predmetno
specifične kompetence:
|
Študent bo pridobil:
- Sposobnost integracije znanja pri delu s starejšimi pri promociji zdravja
- Sposobnost prepoznavanja in razumevanje potreb starejših pri ohranjanju zdravja in vzdrževanju stabilnih stanj kroničnih bolezni
- Sposobnost organizacije medgeneracijskih projektov in programov za promocijo zdravja
- Sposobnost identifikacije pozitivnih resursov v podporo zdravju
- Sposobnost kritičnega razmišljanja in aktivnega sodelovanja z opolnomočenjem starejših za uvajanje zdravih vzorcev vedenja
|
Obvezna literatura:
|
- Active ageing and solidarity between generations. Eurostat statistical books. A statistical portrait of the European Union, 2012. Luxembourg: Publications Office of the European Union. Available at: http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_OFFPUB/KS-EP-11-001/EN/KS-EP-11-001-EN.PDF.
- Hvalič‐Touzery, S., Smole‐Orehek, K. Dolničar, V., 2022. Informal Caregivers’ Perceptions of Self‐Efficacy and Subjective Well‐Being when Using Telecare in the Home Environment: A Qualitative Study. Geriatrics, 7(5), p. 86. Available at: https://doi.org/10.3390/geriatrics7050086.
- Hvalič Touzery S., Prevodnik K. Dolničar V., 2022. Učinki telemedicinske obravnave na bolnike s kronično boleznijo. Available at: https://www.researchgate.net/publication/361208220.
- Hvalič‐Touzery, S., Smole‐Orehek, K. Dolničar, V., 2022. Informal Caregivers’ Perceptions of Self‐Efficacy and Subjective Well‐Being when Using Telecare in the Home Environment: A Qualitative Study. Geriatrics 7, p. 86. Available at: https://doi.org/10.3390/geriatrics7050086
- Lachman, M.E. Agrigoroaei, S., 2010. Promoting Functional Health in Midlife and Old Age: Long-Term Protective Effects of Control Beliefs, Social Support, and Physical Exercise. PLoS ONE: 5(10): p. e13297. 10.1371/journal.pone.0013297.
- Renehan, E., et al., 2012. Healthy ageing. Literature review. Melbourne: National Ageing Research Institute (NARI) and Council on the Ageing (COTA). Available at: http://www.health.vic.gov.au/agedcare/maintaining/downloads/healthy_litreview.pdf .
|
Priporočljiva literatura:
|
|
Pogoji za vključitev v delo
oziroma za opravljanje
študijskih obveznosti:
|
- Opravljene obveznosti pri obveznih predmetih 1. letnika, ki so pogoj za vpis v 2. letnik študija.
|
Metode ocenjevanja:
|
- Projektne naloge in predstavitev - 20 %
- Predstavitev študije primera (individualno, skupinsko) - 10 %
- Seminarska naloga na izbrano temo (individualno) - 20 %
|
Metode poučevanja in učenja:
|
- Metoda (pred)priprave študenta na učno uro /branje literature
- Metoda problemskega učenja
- Diskusija/interaktivno
- Strokovni obisk institucije
- Interaktivna predstavitev tematskih sklopov
- Individualno delo v malih skupinah
- Metoda samorefleksije in samovalidacije
- Študija primera iz prakse
- Metoda opazovanja
- Metoda pisnih del in pisanja
- Metoda (samo)vrednotenja del – integrirani model
|