16/07/2014

OBVESTILO ŠTUDENTOM

Spoštovani!

Senat Fakultete za zdravstvo Jesenice je na 8. redni seji, ki je potekala v sredo, 9. 7. 2014, obravnaval oddajo dispozicij diplomskih del na naslove, ki so bili razpisani v seznamu »Področja, mentorji, somentorji in naslovi diplomskih del« v študijskem letu 2012/2013 ali prej (2011/2012, 2010/2011, 2009/2010).

Na osnovi ugotovljenega podaljšanega postopka diplomiranja, s tem povezanih stroškov fakultete ter sprememb v imenovanju mentorjev v študijskem letu 2013/2014 je Senat Fakulteta za zdravstvo Jesenice sprejel dopolnitve Pravilnika o postopku priprave in zagovora diplomskega dela na študijskem programu prve stopnje Zdravstvena nega (10. člen), s katerim želi spodbuditi kandidate, ki so izbrali naslov diplomskega dela v razpisanih seznamih naslovov preteklih študijskih let k čim prejšnji pripravi in oddaji dispozicije diplomskega dela:

»Študent, ki je izbral naslov dispozicije diplomskega dela iz razpisanega seznama »Potrjeni mentorji, recenzenti in naslovi diplomskih del« tekočega študijskega leta, lahko dispozicijo predloži v obravnavo najkasneje na zadnjo sejo Komisije za diplomske zadeve v naslednjem študijskem letu (mesec september). S tem ima kandidat na razpolago okvirno 1,5 študijskega leta za pripravo in oddajo dispozicije diplomskega dela. V primeru, da kandidat dispozicije diplomskega dela ne odda v predvidenem roku, predložitev dispozicije v obravnavo na Komisijo za diplomske zadeve ni več mogoča. Študent mora izbrati nov naslov in pričeti z izdelavo dispozicije iz aktualnega seznama razpisanih naslovov diplomskih del«.

V skladu z navedenim sklepom morajo vsi študenti 3. letnika ali absolventi, ki so izbrali naslov diplomskega dela iz seznama razpisanih naslovov diplomskih del z letnico študijskega leta 2012/2013 ali prej (2009/2010, 2010/2011, 2011/2012), oddati dispozicijo diplomskega dela najkasneje na zadnjo sejo Komisije za diplomske zadeve v študijskem letu 2013/2014, ki bo potekala v mesecu septembru 2014. Rok za oddajo vlog na zadnjo sejo komisije je sreda, 17. 9. 2014 (velja poštni žig).

Seznam naslovov diplomskih del z letnico študijskega leta 2012/2013 je bil potrjen in objavljen 30. 1. 2013 ter je bil v veljavi vse do 9. 2. 2014. Študenti, ki so izbrali naslov diplomskega dela v zimskem semestru študijskega leta 2013/2014 iz seznama naslovov 2012/2013, morajo oddati dispozicijo diplomskega dela v obravnavo na Komisijo za diplomske zadeve najkasneje do 17. 9. 2014.

V primeru, da kandidat dispozicije diplomskega dela, ki jo pripravlja pod naslovom, ki je bil razpisan v študijskem letu 2012/2013 ali pred tem študijskim letom, ne odda v predvidenem roku, predložitev dispozicije v obravnavo na Komisijo za diplomske zadeve ni več mogoča, ker naslov ni več veljaven. Študent mora izbrati nov naslov in pričeti z izdelavo dispozicije iz aktualnega seznama razpisanih naslovov diplomskih del študijskega leta 2013/2014.
Navedena dikcija velja tudi za študente, ki so izbrali naslov diplomskega dela iz seznama trenutno aktualnih naslovov 2013/2014. Rok za oddajo teh dispozicij diplomskih del na Komisijo za diplomske zadeve pa bo potekel v mesecu septembru 2015.

Senat je potrdil tudi spremembe Pravilnika iz naslova veljavnosti naslova in dispozicije diplomskega dela, ki je eno leto (12 mesecev) od dneva izdaje sklepa dekana. V kolikor študent želi veljavnost naslova in dispozicije diplomskega dela podaljšati, mora vložiti prošnjo »Prošnja za podaljšanje veljavnosti naslova in dispozicije diplomskega dela« (priloga 2) 30 dni pred iztekom veljavnosti. Prošnja mora biti na KDZ obravnavana pred iztekom roka veljavnosti. Veljavnost naslova in dispozicije diplomskega dela se lahko podaljša za največ 12 mesecev. O podaljšanju veljavnosti naslova in dispozicije diplomskega dela odloča Senat FZJ, na predlog Komisije za diplomske zadeve. Po preteku 12 mesečnega podaljšanega roka veljavnosti naslova in dispozicije diplomskega dela, predložitev diplomskega dela glede na izdani »Sklep o diplomskem delu« (priloga 3) ni več mogoča. 

Prošnje za podaljšanje veljavnosti naslova diplomskega dela, ki niso oddane pravočasno, so brezpredmetne in jih Komisija za diplomske zadeve ne obravnava. V primeru takšnega izteka mora študent izbrati nov naslov diplomskega dela in pričeti s postopkom potrditve naslova in dispozicije od začetka, kot določa 10. člen tega Pravilnika.

 

 
Lep pozdrav!

doc. dr. Joca Zurc
Predsednica komisije za diplomske zadeve


Sanela Pivač, pred.                                                    izr. prof. dr. Brigita Skela Savič
Prodekanja za izobraževanje                                                      Dekanja