Arhiv
Teoretični koncepti delovanja v zdravstveni negi (5. 2. 2013, Ljubljana)
Center za vseživljenjsko učenje, karierno svetovanje, tutorstvo in mentorstvo in Katedra za temeljne vede |
Operacijo delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov 2007-2013, razvojne prioritete 3: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«; prednostne usmeritve 3.3 »Kakovost, konkurenčnost in odzivnost visokega šolstva«.
Visoka šola za zdravstveno nego Jesenice, je organizirala v okviru 6. šole za klinične mentorje, delavnico z naslovom:
Teoretični koncepti delovanja v zdravstveni negi
Izobraževanje je potekalo 5. februarja 2013 v Kliniki za infekcijske bolezni in vročinska stanja in je bilo namenjeno študentom in kliničnim mentorjem Visoke šole za zdravstveno nego Jesenice, ki želijo pridobiti znanja o teorijah in modelih v zdravstveni negi. Z izbranimi vsebinami izobraževanja želimo povečati nivo znanja in prenos znanja na delo s študenti zdravstvene nege v kliničnem okolju. |
PROGRAM |
08.30 - 09.00 |
Registracija udeležencev |
09.00 - 09.05 |
Uvodni pozdrav izr. prof. dr. Brigita Skela Savič, dekanja |
09.05 - 11.05 |
Knowledge for Contemporary Nursing Practice (Znanje za sodobno zdravstveno nego) izr. prof. dr. Fiona Murphy |
11.05 - 11.25 |
Odmor |
11.25 - 12.55 |
Patronažno varstvo in teoretični modeli mag. Jožica Ramšak Pajk, viš. pred. |
12.55 - 13.25 |
Izbira teorij za prakso doc. dr. Majda Pajnkihar |
13.25 - 14.10 |
Odmor |
14.10 - 14.30 |
Uporaba teorij: Izkušnje v Italiji dr. Alvisa Palese |
14.30 - 16.00 |
Prikaz uporabe teorije na scenarijih in kritična analiza teorij: V. Henderson, B. Neuman, C. Roy, H. Peplau, I. King - Konceptualni model Virginie Henderson: Nuša Bajda |
16.00 - 17.00 |
The relationship between Nursing Theory, Research and Nursing Practice (Odnos med teorijo, raziskovanjem in prakso zdravstvene nege) izr. prof. dr. Fiona Murphy |
Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov 2007-2013, razvojne prioritete 3: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«; prednostne usmeritve 3.3 »Kakovost, konkurenčnost in odzivnost visokega šolstva«. |
dr. Simona Hvalič Touzery, viš. pred. Predstojnica Centra |
izr. prof. dr. Brigita Skela Savič Dekanja |