05/01/2018

10. zimska šola tutorstva: Pravila komunikacije in javno nastopanje

 

 

Izvedli smo:

10. ZIMSKO ŠOLO TUTORSTVA:

PRAVILA KOMUNIKACIJE IN JAVNO NASTOPANJE

 

10. zimska šola tutorstva je potekala v petek, 26. januarja  2018 v prostorih Fakultete za zdravstvo Angele Boškin. Zimska šola tutorstva je bila namenjena vsem, ki izvajajo tutorstvo na Fakulteti za zdravstvo Angele Boškin, in sicer študentom tutorjem in učiteljem tutorjem. Namen zimske šole tutorstva, je bil poglobitev in osvojitev novih znanj za uspešno izvajanje tutorstva. 

Delavnico Pravila komuniciranja in javno nastopanje je vodil Matic Močilnik, ki je psiholog in je del TeamBuildingLaba. Največji poudarek daje ljudem: njihovi kogniciji, doživljanju in emocijam. Svoje znanje o komuniciranju, medčloveških procesih in o storitvenem oblikovanju od leta 2010 nabira v mednarodnem okolju. Matic ima bogate izkušnje z vodenjem delavnic, na katerih udeležencem pomaga doseči njihove cilje s posredovanjem znanja in nasvetov na prepletu psihologije, marketinga in znanja o ekipnem delu. V TeamBuildingLabu vodi delavnice za razvoj kadrov, debriefienge po team building projektih in sodeluje pri drugih zahtevnejših projektih. 

Kratko o delavnici:
Vsi se vsakodnevno znajdemo v situacijah, ko je potrebno komunicirati ali sodelovati z različnimi sogovorniki. Ker v komunikacijo vstopamo v različnih trenutkih v življenju, z različnimi predznanji ter različnimi predpostavkami, je dobro poznati osnovna pravila nenasilne komunikacije. Slednja nam omogočajo, da sporočila jasno in učinkovito predamo kateremukoli sogovorniku, neodvisno od zunanje situacije. Delavnica temelji na dejstvu, da vsi izhajamo iz osnovnih potreb, ki jih je možno razumeti in jih upoštevati ter tako izobljšati komunikacijo.
Primerna priložnost
Za vse, ki želite izvedeti več o jasni in nenasilni komunikaciji. Naučili se boste prepoznati potrebe sogovornika, kaj so njihovi motivi in kako pristopati v komunikacijo z njimi, da boste pri tem kar najbolj uspešni. Spoznali boste, kje so pasti v komunikaciji in kako se jim izogniti.

Cilj
Opolnomočenje udeležencev za lažje obvladovanje komunikacije v vseh situacijah. Z ustrezno komunikacijo uspeti predati prava sporočila ter po potrebi zadržati ravnovesje tudi v težavnih situacijah.

Način dela
Strokovna delavnica, pri kateri je bolj kot na teoriji poudarek na konkretnih rešitvah, ki bodo plod lastnega dela na sebi vsakega posameznika. Delavnica vključuje aktivnosti kot so: učenje in uporabo orodij za delo na sebi, vaje, ter možnost dela na primerih udeležencev. Poudarek je na konkretnih rešitvah, ki bodo plod lastnega dela na sebi vsakega posameznika.