Arhiv
1. zimska šola tutorstva: Tutorstvo kot pomemben dejavnik zviševanja kakovosti v izobraževanju
Uvajanje tutorstva v izobraževanje je pomemben dejavnik kakovosti izobraževanja. Njegov namen ni samo sistematično vodenje študentov skozi študij, pri čemer se ne osredotočamo samo na njihov akademski razvoj ali na težave pri študiju, temveč tudi na njihov osebnostni razvoj.
Zimska šola tutorstva, ki je potekala v prostorih VŠZNJ je vključevala naslednje vsebine: teoretična izhodišča tutorskega dela v do/podiplomskih študijskih programih; sistemska ureditev tutorstva; cilji tutorstva; vrste tutorstva: uvajalno, učiteljsko, študentsko, področno in predmetno tutorstvo; načrtovanje tutorskega dela za študijsko leto; oblikovanje ciljev in aktivnosti; Vloga in pomen evalvacije tutorskega dela; primeri evalvacije tutorskega dela.
Šolo tutorstva je vodila priznana strokovnjakinja, ki se ukvarja s tutorstvom v praksi izobraževalnega procesa, prof.dr. Vlasta Zabukovec s Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
Program zimske šole tutorstva.