Še tako visoko strokovno znanje nam ne pomaga pri iskanju ustreznih ali najboljših zaposlitvenih priložnosti, če nismo sposobni tistega kar znamo prodati. Pa to niso samo delovne izkušnje. Če ne znamo svojega znanja ustrezno pokazati in vnovčiti. Pri tem je velika mera samozavesti, inovativnosti, odločnosti, sposobnost premagovanja ovir nujna sestavina uspešnosti.
Delodajalci od diplomantov, velikokrat pa že v času opravljanja delovnih praks pričakujejo visoko stopnjo samostojnosti, opravljanja najzahtevnejših del, sposobnost premagovanja ovir, samoiniciativnost in ustvarjalnost, planiranje in organiziranje dela. Predvsem pa pričakujejo zmožnost reševanja delovnih zadolžitev oz iskanje ustreznih rešitev namesto njih.
Tudi če nimamo težav z zaposlitvijo je že tako, da bo nekdo dosegel veliko več kot nekdo drug. Biti povprečen namreč ni več dovolj. Kako torej doseči, da boste ravno vi tisti, ki vas bodo prepoznali kot osebo, ki zmore več in seveda posledično, da si tudi zasluži več.
Kako si zagotoviti osebni uspeh, dober odnos z svojimi najbližjimi, kako doseči, da nas bo uradnik za nekim okencem slišal in tudi uslišal. Pa kako sodelovati z »zahtevnimi« ljudmi, bo prav tako tema delavnice.
Predavala je Nives Fortunat Šircelj, univ. dipl. psih., NLP mojster, NLP praktik iz Zavoda ZAPOSLISE. Predavateljica ima veliko izkušenj kot vodja kadrovskih služb, kot predavateljica, kot zaposlena, kot oseba, ki se je v začetku svoje lastne karierne poti srečevala s strahovi, ki so sicer del človeške narave, pa vendar je prav, da jih premagamo in gremo svojim ciljem naproti.
Vsebina delavnice:
- S poznavanjem različnih tipov sogovornikov do učinkovitejše komunikacije in učinkovitega dela s sodelavci. Kako komunicirati z kolerikom, melanholikom, flegmatikom, sangvinikom in kakšne so njihove lastnosti?
- Razlike razmišljanja, delovanja med generacijami (Baby Boom, Generacija X, Generacija Y, Generacija Z) in kako te razlike uporabiti za pravilno komuniciranje z njimi
- Katere kompetence iščejo delodajalci in kako jih izpostaviti?
- Katere so vodstvene in organizacijske kompetence in zakaj so pomembe pri vašem poklicu?
- Kaj je neverbalna komunikacija in kaj nam z njo sporoča oseba s katero komuniciramo
- Metode premagovanja stresa in ovir
- Zakaj nam prodajne in pogajalske veščine pomagajo pri uresničevanju ciljev in kako se jih naučiti
- Kako optimizirati delo in čas, da boste že v času študija nadgrajevali ne samo vaše strokovno znanje, temveč tudi ostala znanja, ki so pri sodobnem načinu dela potrebna?
- Kako se iz pasivnega iskalca zaposlitve preleviti v aktivnega ponudnika svojih znanj?
- Prepoznavanje lastnih potencialov, kariernih interesov. Kako aktivno načrtovati kariero?
- Najpogostejše napake iskalcev zaposlitev