Ohranjanje duševnega zdravja in delovna terapija
 
ECTS: 3
Kontaktne ure predavanja: 15
Kontaktne ure seminar: 25
Kontaktne ure kabinetnih vaj: 30
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja:  
Samostojno delo: 20
Letnik: 2. ali 3. letnik
 

Nosilec predmeta: Lidija Slunjski Tišma, pred.
Izvajalci predmeta:
  •  Lidija Slunjski Tišma, pred.
Stopnja: Visokostrokovni študijski program prve stopnje  
Semester: Zimski ali letni
Jezik: Slovenski
 
Cilji in predmetno
specifične kompetence:
Cilji in kompetence:       
  • Opisati teoretične postavke delovne terapije na področju duševnega zdravja.
  • Uporabiti teorije in pristope delovne terapije.
  • Definirati intervencije v delovni terapiji na področju duševnega zdravja.
  • Sodelovati pri pripravi promocijskih aktivnosti za ohranjanje duševnega zdravja v skupnosti.
  • Definirati in promovirati aktivnosti za razumevanje različnih nivojev duševnega zdravja.
Obvezna literatura:
  • Bryant, W., Fieldhouse, J. i Bannigan K. (2014). Creek's Occupational therapy and Mental Health (5th ed.). Elsevier Health Sciences.
  • Rogers, J. C., & Holm, M. B. (2016). Functional assessment in mental health: lessons from occupational therapy. Dialogues in clinical neuroscience, 18(2), 145–154. https://doi.org/10.31887/DCNS.2016.18.2/jrogers
  • Sutton, S., Scalora, A.& DeAngelis, T. (2022). Occupational Therapy Role in serious Mental Illness. Doctorate of Occupational Therapy Program Capstone Presentations. Paper 31. https://jdc.jefferson.edu/otdcapstones/31
Priporočljiva literatura:
  • World Health Organisation (2022). Comprehensive Mental Health Action Plan 2013-2030, Geneva. World Health Organisation
  • World Health Organisation (WHO) (2020). Guidelines on mental health promotive and preventive interventions for adolescents. https://www.who.int/publications/i/item/9789240011854
  • Ustrezni znanstveni članki iz znanstvenih revij in zbornikov (po dogovoru z nosilcem oz. posameznimi izvajalci)
Pogoji za vključitev v delo
oziroma za opravljanje
študijskih obveznosti:
  • Za redni študij: 50 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
  • Za izredni študij: 30 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
Metode ocenjevanja:
  • Pisni izpit (numerično 70%)
  • Seminar (numerično 30%)