Človekovo delovanje v obdobju otrok in mladostnikov in delovna terapija
 
ECTS: 10
Kontaktne ure predavanja: 60
Kontaktne ure seminar: 40
Kontaktne ure kabinetnih vaj: 20
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja: 20
Samostojno delo: 160
Letnik: 2. letnik
Nosilec predmeta:

doc. dr. Lea Šuc

Lidija Sljunski Tišma, pred.

Izvajalci predmeta:
  • doc. dr. Lea Šuc
  • Lidija Sljunski Tišma, pred.
Stopnja: Visokošolski strokovni študijski program 1. stopnje  
Semester: Zimski
Jezik: Slovenski
 
Cilji in predmetno
specifične kompetence:
Študent:
  • pridobi znanje o normalnem razvoju in delovanju otroka in mladostnika.
  • prepozna motnje na različnih področjih delovanja otroka in mladostnika.
  • primerja in razume vpliv prehodov v obdobju razvoja otroka in mladostnika.
  • pojasni proces delovne terapije v obdobju otroka in mladostnika in ga uporabi v praksi.
  • utemelji svoje odločitve v procesu delovne terapije.
Obvezna literatura:
  • Clifford O'Brien, J. & Kuhaneck, H., 2019. Case-Smith's Occupational Therapy for Children and Adolescents, 2019. 8th ed.
  • Parham Trigg, D. & Fazio, L., 2008. Play in Occupational Therapy for Children, 2nd ed.
  • Sharma, A., Cockerill, H. & Sanctuary, L., 2021 Mary Sheridan's From Birth to Five Years: Children's Developmental Progress Paperback. 5th ed.
Priporočljiva literatura:
  • Gorenc Jazbec, Š., 2020. Z gibanjem do kakovostnega gibalnega razvoja.
  • Razvojna psihologija, 2020. 1. zvezek: Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Pogoji za vključitev v delo
oziroma za opravljanje
študijskih obveznosti:
  • Za redni študij: 50 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
  • Za izredni študij: 30 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
Načini ocenjevanja:
  • Pisni izpit (50 %)
  • Seminar (30%)
  • Vaje (10%)
  • Klinične vaje (10%)