Človekovo delovanje v obdobju odraslih in delovna terapija
 
ECTS: 10
Kontaktne ure predavanja: 60
Kontaktne ure seminar: 40
Kontaktne ure kabinetnih vaj: 20
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja: 20
Samostojno delo: 160
Letnik: 2. letnik
Nosilec predmeta:

Julija Ocepek, viš. pred.

Lea Gabrovšek, pred.

Izvajalci predmeta:
  • Julija Ocepek, viš. pred.
  • Lea Gabrovšek, pred.
Stopnja: Visokošolski strokovni študijski program 1. stopnje  
Semester: Zimski
Jezik: Slovenski
 
Cilji in predmetno
specifične kompetence:
Znanje in razumevanje: 
  • Študent bo pridobil znanje o značilnostih delovanja v obdobju odraslih.
  • Študent bo prepoznal motnje na različnih področjih delovanja odraslih.
  • Študent bo razumel vpliv prehodov v obdobju odraslih.
  • Študent bo znal pojasniti proces delovne terapije v obdobju odraslih in ga uporabil v praksi.
  • Študent bo pojasnil pomen okoljskih dejavnikov za delovanje odraslih.
  • Študent bo znal utemeljiti svoje odločitve v procesu delovne terapije.

 

Obvezna literatura:
  • Wilcock, A. & Hocking, C., 2015. An occupational perspective of health (3rd ed.). Thorofare, NJ: SLACK Incorporated.
  • Svetovna zdravstvena organizacija, 2002. Towards a Common Language for Functioning, Disability and Health ICF. International Classification, 1149, pp. 1–22. http://www.who.int/classifications/icf/training/icfbeginnersguide.pdf
  • Svetovna zdravstvena organizacija (2017). ICF Browser (Enlgish) [Online app]. http://apps.who.int/classifications/icfbrowser/
  • Barney, K.F. & Perkinson, M.A., 2016. Occupational therapy with aging adults (pp. 41-49; 398-411; 455-465). St. Louis, Missouri: Elsevier.
Priporočljiva literatura:
  •  Lundy-Ekman, L., 2018. Neuroscience: Fundamentals for Rehabilitation. 5th edition, Elsevier (137-150, 511-522).
Pogoji za vključitev v delo
oziroma za opravljanje
študijskih obveznosti:
  • Za redni študij: 50 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.;
  • Za izredni študij: 30 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
Načini ocenjevanja:
  • Pisni izpit (50%)
  • Seminar (30%)
  • Vaje (10%)
  • Klinične vaje (10%).