Ergonomija, podporna tehnologija in vključenost v vsakodnevno življenje
 
ECTS: 3
Kontaktne ure predavanja: 30
Kontaktne ure seminar: 40
Kontaktne ure kabinetnih vaj: 20
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja:  
Samostojno delo: 90
Letnik: 3. letnik
Nosilec predmeta: Marko Vidovič, pred.
Izvajalci predmeta:
  • Marko Vidovič, pred.
Stopnja: Visokošolski strokovni študijski program 1. stopnje  
Semester: Letni
Jezik: Slovenski
 
Cilji in predmetno
specifične kompetence:
Znanje in razumevanje:
  • Študent bo spoznal zakonitosti podporne tehnologije v vsakodnevnem življenju
  • Študent bo spoznal in znal uporabljati pomen in uporabo ergonomije v različnih okoljih in v različnih življenjskih obdobjih
  • Študent bo razumel univerzalno dostopno oblikovanje 
  • Študent bo znal uporabljati in argumentirati uporabil načela ergonomije v procesu delovne terapije
  • Študent bo reševal ergonomske izzive uporabnikov v različnih okoljih in različnih življenjskih obdobjih
  • Študent bo znal ovrednotiti in uporabljati podporne tehnologije in jo znal uporabiti v procesu delovne terapije
Obvezna literatura:
  • Majcen, I., 2017. Univerzalna stanovanjska graditev. Ljubljana: Ministrstvo za okolje in prostor, 18–34. Available at: https://www.gov.si/assets/ministrstva/MOP/Dokumenti/Graditev/univerzalna_stanovanjska_graditev.pdf
  • Cook, A.M., Polgar, J.M., Encarnação,  P., 2020. Assistive technologies: principles and practice. 5th ed. St. Louis: Elsevier, pp. 1-117.
  • Balantič, Z., Polajnar, A., Jevšnik, S., 2016. Ergonomija v teoriji in praksi. Ljubljana; Nacionalni inštitut za javno zdravje.
Priporočljiva literatura:
  •  Ustrezni znanstveni članki iz znanstvenih revij in zbornikov (po dogovoru z nosilcem oz. posameznimi izvajalci).
Pogoji za vključitev v delo
oziroma za opravljanje
študijskih obveznosti:
  • Za redni študij: 50 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
  • Za izredni študij: 30 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
Načini ocenjevanja:
  • Projektna naloga (numerično 100%).