Klinično usposabljanje 3
|
ECTS: |
12 |
Kontaktne ure predavanja: |
|
Kontaktne ure seminar: |
10 |
Kontaktne ure kabinetnih vaj: |
|
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja: |
350 |
Samostojno delo: |
|
Letnik: |
3. letnik |
Nosilec predmeta: |
Julija Ocepek, viš. pred. |
Izvajalci predmeta: |
- Julija Ocepek, viš. pred.
|
Stopnja: |
Visokostrokovni študijski program 1. stopnje |
Semester: |
Letni |
Jezik: |
Slovenski |
Cilji in predmetno
specifične kompetence: |
Cilji in kompetence:
- Poveže cilje kliničnega usposabljanja 1 in 2 s poudarkom na kontekstualnih dejavnikih uporabnikov.
- Je sposoben samostojne izvedbe procesa delovne terapije, z uporabo kliničnega sklepanja.
- Pojasni pomen evalvacije in dokumentiranja v procesu delovne terapije.
- Zna konstruktivno prispevati k interdisciplinarni obravnavi.
- Uporablja standarde prakse in razume zakonodajo na področju zdravstvenega in socialnega varstva.
Znanje in razumevanje:
- Študent bo uporabil znanja iz kliničnega usposabljanja 1 in 2 ter znal opredeliti pomen kontekstualnih dejavnikov za delovanje posameznika ali skupine.
- Študent bo sposoben samostojne izvedbe procesa delovne terapije, z uporabo kliničnega sklepanja.
- Študent bo znal evalvirati izveden proces delovne terapije in zapisati zaključno poročilo.
- Študent bo konstruktivno prispeval k delu v interdisciplinarnem timu.
- Študent bo znal povezati proces delovne terapije s standardi prakse in njenimi specifikami na posameznem področju.
- Študent bo znal uporabljati zakonodajo na področju zdravstvenega in socialnega varstva na posameznem področju izvedbe kliničnega usposabljanja.
|
Obvezna literatura: |
- AOTA, 2020. Occupational therapy practice framework: Domain and process (4th ed.). In American Journal of Occupational Therapy (Vol. 74, Issue 2). https://doi.org/10.5014/ajot.2020.74S2001
- Evaluation in Occupational Therapy. (2020). In Kramer, P. , Grampurohit, N., ed., 5th ed. AOTA https://library.aota.org/AOTA-Evaluation-5e/
- Kodeks etike & Standardi prakse, 2018. ZDTS
- Fisher, A.G. & Bray Jones, K., 2011. Assessment of Motor and Process Skills: Volume 1 – Development, Standardization, and Administration Manual 7th Ed., Revised. Colorado: Three Star Press, Inc.
- Cognition, Occupation, and Participation Across the Lifespan: Neuroscience, Neurorehabilitation, and Models of Intervention in Occupational Therapy (4th ed.). (2018). In N. Katz, & J. Toglia, (pp. 9-105). United States: AOTA Press.
- Zakon o zdravstveni dejavnosti. UL RS
|
Priporočljiva literatura: |
- Bolton, G., 2014. Reflective practice: writing and professional development, ISBN: 9781446282359
- Ustrezni znanstveni članki iz znanstvenih revij in zbornikov (po dogovoru z nosilcem oz. posameznimi izvajalci)
|
Pogoji za vključitev v delo
oziroma za opravljanje
študijskih obveznosti: |
- Za redni študij: 50 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
- Za izredni študij: 30 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
|
Metode ocenjevanja: |
- Klinične vaje (numerično 100%)
|