Klinično usposabljanje 3
 
ECTS: 12
Kontaktne ure predavanja:  
Kontaktne ure seminar: 10
Kontaktne ure kabinetnih vaj:  
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja: 350
Samostojno delo:  
Letnik: 3. letnik
Nosilec predmeta: Julija Ocepek, viš. pred.
Izvajalci predmeta:
  • Julija Ocepek, viš. pred.
Stopnja: Visokostrokovni študijski program 1. stopnje  
Semester: Letni
Jezik: Slovenski
Cilji in predmetno
specifične kompetence:
Cilji in kompetence:        
  • Poveže cilje kliničnega usposabljanja 1 in 2 s poudarkom na kontekstualnih dejavnikih uporabnikov.
  • Je sposoben samostojne izvedbe procesa delovne terapije, z uporabo kliničnega sklepanja.
  • Pojasni pomen evalvacije in dokumentiranja v procesu delovne terapije.
  • Zna konstruktivno prispevati k interdisciplinarni obravnavi.
  • Uporablja standarde prakse in razume zakonodajo na področju zdravstvenega in socialnega varstva. 
Znanje in razumevanje:
  • Študent bo uporabil znanja iz kliničnega usposabljanja 1 in 2 ter znal opredeliti pomen kontekstualnih dejavnikov za delovanje posameznika ali skupine.
  • Študent bo sposoben samostojne izvedbe procesa delovne terapije, z uporabo kliničnega sklepanja.
  • Študent bo znal evalvirati izveden proces delovne terapije in zapisati zaključno poročilo.
  • Študent bo konstruktivno prispeval k delu v interdisciplinarnem timu.
  • Študent bo znal povezati proces delovne terapije s standardi prakse in njenimi  specifikami na posameznem področju.
  • Študent bo znal uporabljati zakonodajo na področju zdravstvenega in socialnega varstva na posameznem področju izvedbe kliničnega usposabljanja. 
Obvezna literatura:
  • AOTA, 2020. Occupational therapy practice framework: Domain and process (4th ed.). In American Journal of Occupational Therapy (Vol. 74, Issue 2). https://doi.org/10.5014/ajot.2020.74S2001
  • Evaluation in Occupational Therapy. (2020). In Kramer, P. , Grampurohit, N., ed., 5th  ed. AOTA https://library.aota.org/AOTA-Evaluation-5e/
  • Kodeks etike & Standardi prakse, 2018. ZDTS
  • Fisher, A.G. & Bray Jones, K., 2011. Assessment of Motor and Process Skills: Volume 1 – Development, Standardization, and Administration Manual 7th Ed., Revised. Colorado: Three Star Press, Inc.
  • Cognition, Occupation, and Participation Across the Lifespan: Neuroscience, Neurorehabilitation, and Models of Intervention in Occupational Therapy (4th ed.). (2018). In N. Katz, & J. Toglia, (pp. 9-105). United States: AOTA Press.
  • Zakon o zdravstveni dejavnosti. UL  RS
Priporočljiva literatura:
  •  Bolton, G., 2014. Reflective practice: writing and professional development, ISBN: 9781446282359
  • Ustrezni znanstveni članki iz znanstvenih revij in zbornikov (po dogovoru z nosilcem oz. posameznimi izvajalci)
Pogoji za vključitev v delo
oziroma za opravljanje
študijskih obveznosti:
  • Za redni študij: 50 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
  • Za izredni študij: 30 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
Metode ocenjevanja:
  • Klinične vaje (numerično 100%)