Medpoklicno sodelovanje v zdravstvu
|
ECTS: |
3 |
Kontaktne ure predavanja: |
30 |
Kontaktne ure seminar: |
15 |
Kontaktne ure kabinetnih vaj: |
|
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja: |
|
Samostojno delo: |
45 |
Letnik: |
3. letnik |
Nosilec predmeta: |
mag. Jožica Ramšak Pajk, viš. pred.
|
Izvajalci predmeta: |
- mag. Jožica Ramšak Pajk, viš. pred.
|
Stopnja: |
Visokošolski strokovni študijski program 1. stopnje |
Semester: |
Zimski |
Jezik: |
Slovenski |
Cilji in predmetno
specifične kompetence: |
Cilji in kompetence:
- Študent prepozna s komplementarnostjo specifičnih kompetenc posameznega zdravstvenega poklica.
- Študent uporabi načrtovanje medpoklicnega timskega dela za reševanje konkretnih zdravstvenih problemov.
- Študent uporabi spretnosti in komunikacijskih veščin za dobro medpoklicno sodelovanje.
- Študent zna kritično ovrednotiti in reflektirati svojo vlogo in vlogo drugih v timu.
Predvideni študijski rezultati:
- Študenti prepoznajo sodelovanje z razumevanjem, upoštevanjem in spoštovanjem različnih vlog in odgovornosti članov tima in ga uporabijo.
- Ocenijo in uporabijo skupne načrte medpoklicnega sodelovanja za razrešitev različnih kliničnih problemov.
- Študenti prepoznajo pomen integrirane in k pacientu usmerjene celostne obravnave.
- Prepoznajo pomen vključevanja večih poklicnih skupin v obravnavo pacientov.
- Uporabijo znanje kako krepiti medpoklicno sodelovanje in razrešiti različne poglede na klinične probleme s pomočjo konstruktivne komunikacije in refleksije.
- Znajo analizirati klinične izkušnje in z refleksijo razvijati nova uporabna znanja.
|
Obvezna literatura: |
- Bauer, M., Pahor M., Domajnko, B., Eržen, I., Ferfila, N., Furlan, M., Kavčič, M., Premik M., Rugelj, D.,Starc, T., Zakšek, T., Tomšič, M., Urek, M., Vettorazzi R. & Zaletel-Kragelj, L., 2014. Zavezniki za zdravje: medpoklicno sodelovanje v zdravstvenih timih. Ljubljana: Zdravstvena fakulteta, 2014.
- Collaboration Within the Interprofessional Team, 2022. Nursing Management and Professional Concepts. Ed: Ernstmeyer, K. & Christman, E., Open Resources for Nursing [Internet]. Eau Claire (WI): Chippewa Valley Technical College; Standards & Conceptual Approach. Available from: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK598379/
- Reeves, S., Pelone, F., Harrison, R., Goldman, J. & Zwarenstein, M., 2017. Interprofessional collaboration to improve professional practice and healthcare outcomes. Cochrane Database of Systematic Reviews, (6). Available at: https://www.cochranelibrary.com/cdsr/doi/10.1002/14651858.CD000072.pub3/full
|
Priporočljiva literatura: |
- Richard, A., Gagnon, M. & Careau, E., 2018. Using reflective practice in interprofessional education and practice: a realist review of its characteristics and effectiveness, Journal of Interprofessional Care
|
Pogoji za vključitev v delo
oziroma za opravljanje
študijskih obveznosti: |
- Za redni študij: 50 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
- Za izredni študij: 30 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
|
Načini ocenjevanja: |
- Pisni izpit (numerično 70%)
- Seminar (numerično 30%)
|