Naslov predmeta:

Na dokazih podprta praksa v promociji zdravja

Nosilec predmeta:

red. prof. dr. Brigita Skela Savič, znan. svet.

Izvajalec predmeta:

  • red. prof. dr. Brigita Skela Savič, znan. svet.
  • doc. dr. Branko Bregar

Kontaktne ure predavanj:

30

Kontaktne ure seminar:

20

Kontaktne ure drugih oblik študija:

10

Individualno delo študenta:

65

ECTS:

5

Stopnja:

Bolonjski magistrski študij

Semester:

Zimski

Jezik:

Slovenski
 

Cilji in predmetno
specifične kompetence:

Študent bo:
  • kritično ocenil osnove različnih pogledov na klinično prakso
  • identificiral trenutne limite znanja v okolju, kjer dela
  • spoznal koncept na dokazih podprete prakse in pomembnost le te za klinično okolje in zdravstvo
  • raziskoval implementacijo dokazov v prakso
  • identificiral strategije za premagovanje ovir za uporabo dokazov
  • razvil lasten raziskovalni aplikativni projekt in ga publiciral.

Obvezna literatura:

  • Crookes, P.A. & Davies S., 2004. Research into Practice: Essential skills for reading and applying research in nursing and healthcare. 2nd ed. London: Baillière Tindall.  
  • Melnyk, B.M. & Fineout-Overholt, E., 2011. Evidence-Based Practice in Nursing & Healthcare: A Guide to Best Practice. Philadelphia [etc.]: Lippincott Williams & Wilkins.
  • Poe, S. & White, K.M., eds., 2010. John Hopkins nursing evidence-based practice: implementation and translation. Nursing evidence-based practice. Indianapolis, IN: Sigma Theta Tau International, cop.
  • Dearholt, S. & Dang, D., 2012. Johns Hopkins Nursing Evidence Based Practice Model and Guidelines. 2nd ed.  Indianapolis: Sigma Theta Tau International.
  • Courtney, M. & McCutcheon, H., 2010. Using evidence to guide nursing practice. Sydney [etc.]: Elsevier.
  • Kohatsu, N.D., Robinson, J.G., Torner, J.C., 2004. Evidence-based public health: An evolving concept. Am J Prev Med, 27(5), pp. 417-421.

Priporočljiva literatura:

 

Pogoji za vključitev v delo
oziroma za opravljanje
študijskih obveznosti:

  • Bazično znanje s področja rziskovalnih metod in javnega zdravja.

Metode ocenjevanja:

  • Pisni izpit - 100 %

Metode poučevanja in učenja:

  • Predavanja, seminar: uporaba avdiovizualne opreme.
  • Ciljno branje in delo doma.
  • Skupinsko delo v obliki delavnic.