Naslov predmeta:

Zdravje otrok in mladostnikov

Nosilec predmeta:

doc. dr. Helena Jeriček Klanšček

Izvajalec predmeta:

  • doc. dr. Helena Jeriček Klanšček
  • dr. Zalka Drglin, viš. pred. 
  • dr. Maja Roškar, viš. pred. 
  • doc. dr. Andrej Kovačič
  • dr. Marija Brecelj Anderluh
  • izr. prof. dr. Katarina Kompan Erzar
  • doc. dr. Matej Gregorič
  • mag. Maja Bajt, viš. pred.

Kontaktne ure predavanj:

50

Kontaktne ure seminar:

40

Kontaktne ure drugih oblik študija:

20

Individualno delo študenta:

140

ECTS:

10

Stopnja:

Bolonjski magistrski študij

Semester:

 

Jezik:

Slovenski
 

Cilji in predmetno
specifične kompetence:

 

Študent:

  • sposoben uporabiti teoretično znanje v svojem delovnem okolju;
  • spoznal glavne zdravstvene izzive na področju zdravja otrok in mladostnikov;
  • spoznal glavne razvojne značilnosti in značilnosti vedenjskega sloga otrok in mladostnikov na telesnem, motoričnem, kognitivnem, čustvenem in socialnem področju razvoja;
  • spoznal glavne značilnosti promocije zdravja pri otrocih in mladostnikih;
  • sposoben prepoznati značilnosti dobrih promocijskih programov za otroke in mladostnike. 

Obvezna literatura:

 

 

 

 

 

  • Edelman, C.L. in Mandle, C.L. (2006). Health Promotion: Throughout the life span [6th ed.]. Missouri: Mosby.
  • Marjanovič Umek L, Zupančič M (eds.). (2004). Razvojna psihologija (1. ed.). Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske fakultete.
  • Zurc, J. (2008). Biti najboljši: pomen gibalne aktivnosti za otrokov razvoj in šolsko uspešnost. Radovljica: Didakta.
  • Bergen S, Robertson R. (2012). Healthy Children, Healthy Lives: The Wellness Guide for Early Childhood Programs Paperback. St. Paul, Minnesota, ZDA: Redleaf Press. 
  • Perry D, Kaufmann R, Knitzer J (eds.) (2007). Social and Emotional Health in Early Childhood: Building Bridges Between Services and Systems (SCCMH). Baltimore, MD, ZDA: Brookes Publishing.
  • Odent, M. (2002), Primal Health: Understanding the Critical Period Between Conception and the First Birthday.East Sussex: Clareview Books. 

Priporočljiva literatura:

  •  

Pogoji za vključitev v delo
oziroma za opravljanje
študijskih obveznosti:

Ni pogojev.

Metode ocenjevanja:

  • pisna priprava seminarske naloge z ustnim zagovorom - 100 %

Metode poučevanja in učenja:

Predavanja, uporaba avdiovizualne opreme, spletna učilnica, ciljno branje in delo doma, skupinsko delo v obliki delavnic, vaje v paru, v skupini, individualno, ogled posnetkov, izdelava in predstavitev seminarske naloge.