Temelji pedagogike in andragogike v mentorstvu
Temelji pedagogike in andragogike v mentorstvu |
|
---|---|
ECTS: | 4 |
Kontaktne ure predavanja: | 20 |
Kontaktne ure seminarja: | 40 |
Kontaktne ure kabinetnih vaj: | |
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja: | |
Kontaktne ure drugih oblik dela: | |
Nosilec predmeta: | mag. Erika Povšnar, viš. pred. |
Izvajalci predmeta: | izr. prof. dr. Nives Ličen dr. Vesna Čuk, viš. pred. mag. Erika Povšnar, viš. pred. |
Stopnja: | Študijski program za izpopolnjevanje |
Letnik: | |
Semester: | Zimski |
Jezik: | Slovenski |
Cilji in predmetno specifične kompetence: |
|
Obvezna literatura: | Govekar─Okoliš, M. & Kranjčec, R., 2016. Mentorstvo v praktičnem usposabljanju v delovnih organizacijah. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. Available at: https://issuu.com/znanstvenazalozbaff/docs/mentorstvo Bradshaw, M.J. & Hultquist, B.L., eds., 2017. Innovative Teaching Strategies in Nursing and Related Health Professions. 7th ed. Burlington, MA: Jones & Bartlett Learning. Ličen, N., 2009. Uvod v izobraževanje odraslih. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete. Zurc, J., 2008. Biti najboljši: pomen gibalne aktivnosti za otrokov razvoj in šolsko uspešnost. Radovljica: Didakta. Zalokar Divjak, Z. & Rojnik, I., 2010. Pedagoški in didaktični vidiki vzgoje. Ljubljana: Teološka fakulteta. Dyson, S., 2018. Critical Pedagogy in Nursing. Transformational Approaches to Nurse Education in a Globalized World. London: Palgrave Macmillan. |
Priporočljiva literatura: |
|
Pogoji za vključitev v delo oziroma za opravljanje študijskih obveznosti: |
|
Metode ocenjevanja: | Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Pisni izpit 60 % Seminarska naloga/pedagoški nastop 40 % |