Naslov predmeta:

Komuniciranje, izgradnja odnosov in medpoklicno sodelovanje

Nosilec predmeta:

Doc. dr. Branko Bregar
Doc. dr. Sanela Pivač

Izvajalec predmeta:

  • Doc. dr. Sanela Pivač
  • Doc. dr. Branko Bregar

Kontaktne ure predavanj:

40

Kontaktne ure seminar:

40

Kontaktne ure drugih oblik študija:

40

Individualno delo študenta:

130

ECTS:

10

Stopnja:

Bolonjski magistrski študij

Semester:

 Zimski

Jezik:

Slovenski
 

Cilji in predmetno
specifične kompetence:

  • Razvijati primerne komunikacijske modele in oblike v medpoklicnem sodelovanju.
  • Seznanjati s pomenom in izidi medpoklicnega sodelovanja.
  • Študent prepozna pojave in procese, povezane s socialno konstrukcijo realnosti.
  • Študent spozna pomen kulturnih kompetenc pri komuniciranju.
  • Študent s poznavanjem dejavnikov v komunikacijskem prostoru in poznavanjem vseh drugih elementov komunikacijskega prostora, prepozna pomen komunikacije.

Obvezna literatura:

  • Reeves, S., Pelone, F., Harrison, R., Goldman, J. & Zwarenstein, M., 2017. Interprofessional collaboration to improve professional practice and healthcare outcomes. Cochrane Database of Systematic Reviews, (6). Available at: https://www.cochranelibrary.com/cdsr/doi/10.1002/14651858.CD000072.pub3/full.
  • Selič-Zupančič, P., 2019, Težavna obravnava : težava v komunikaciji ali v osebi?. In: Poljanec Bohnec, M., et al., eds. Sladkorna bolezen: povezovanje medicine in humanističnih ved : za zdravstvene delavce. Ljubljana: Slovensko osteološko društvo, pp.  65-72.
  • Selič-Zupančič, P., 2016. Dejavniki, povezani z učinkovitim sporazumevanjem s pacienti in svojci v urgentni medicini. In: Vajd, R., ed. Urgentna medicina. Ljubljana: Slovensko združenje za urgentno medicino, pp. 97-101.
  • Šanc, P. & Prosen, M., 2022. Interprofessional collaboration in interdisciplinary healthcare teams: A quantitative descriptive study. Obzornik zdravstvene nege, 56(1), pp. 9-21. doi: 10.14528/snr.2022.56.1.3106 Available at: https://obzornik.zbornica-zveza.si/index.php/ObzorZdravNeg/article/view/3106/3000.

Priporočljiva literatura:

 

Pogoji za vključitev v delo
oziroma za opravljanje
študijskih obveznosti:

  • Ni posebnih pogojev.

Metode ocenjevanja:

  • Pisni izpit - 50 %.
  • Seminar - 50 %.

Metode poučevanja in učenja:

  • Predavanja, skupinsko delo, seminar.
  • Udeležba na seminarjih je obvezna.