Profesionalizem, standardi prakse in etika v delovni terapiji
 
ECTS:

3

Kontaktne ure predavanja: 15
Kontaktne ure seminar:  25
Kontaktne ure kabinetnih vaj:  
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja:  
Samostojno delo: 50
Nosilec predmeta: doc. dr. Tanja Križaj
Letnik: 1. letnik
 
Izvajalci predmeta:
  • doc. dr. Tanja Križaj
Stopnja: Visokostrokovni študijski program 1. stopnje  
Semester: Letni
Jezik: Slovenski
 
Cilji in predmetno
specifične kompetence:

Znanje in razumevanje:

  • Študent bo spoznal in razumel pomen profesionalizma 
  • Študent bo znal pojasniti  profesionalizem v kontekstu delovne terapije
  • Študent bo spoznal in znal uporabiti standarde prakse in kodeks etike delovne terapije pri svojem delu
  • Študent bo spoznal in ocenil refleksijo pri svojem delu
  • Študent bo znal oceniti pomen strokovnega izpopolnjevanja v delovni terapiji
  • Študent bo znal utemeljiti  pomen združenj delovne terapije na nacionalnem in mednarodnem nivojuPoznavanje razlik bolezni pri odraslih in starostnikih.
Obvezna literatura:
  • World Federation  of Occupational Therapists, 2024. WFOT Guiding Principles for Ethical Occupational Therapy. Available at: WFOT Guiding Principles for Ethical Occupational Therapy | WFOT
  • Zbornica delovnih terapevtov Slovenije, 2018. Kodeks etike delovnih terapevtov Slovenije & Standardi prakse v delovni terapiji. Ljubljana: Zbornica delovnih terapevtov Slovenije – strokovno združenje. Available at: https://www.zdts.si/index.php/dokumenti/download/2-splosni-dokumenti/2-kodeks-etike-delovnih-terapevtov-slovenije.
Priporočljiva literatura:
  •  Johns, C., 2022. Becoming a reflective practitioner. 6th ed. Wiley-Blackwell.
  • Atwal, A., 2022. Preparing for Professional Practice in Health and Social Care. 2nd ed. Wiley-Blackwell.
Pogoji za vključitev v delo
oziroma za opravljanje
študijskih obveznosti:
  • Za redni študij: 50% obvezna prisotnost na predavanjih, 100% obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju;
  • Za izredni študij: 30% obvezna prisotnost na predavanjih, 100% obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
Metode ocenjevanja:
  •  Pisni izpit (100 %).