Uporaba komunikacijskih veščin s supervizijo v zdravstvu
|
ECTS: |
3 |
Kontaktne ure predavanja: |
30 |
Kontaktne ure seminar: |
15 |
Kontaktne ure kabinetnih vaj: |
|
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja: |
|
Samostojno delo: |
45 |
Nosilec predmeta: |
dr. Vesna Čuk, viš. pred. |
Letnik: |
1. ali 2. letnik
|
Izvajalci predmeta: |
- dr. Vesna Čuk, viš. pred.
|
Stopnja: |
Visokostrokovni študijski program 1. stopnje |
Semester: |
Letni |
Jezik: |
Slovenski
|
Cilji in predmetno
specifične kompetence: |
Cilji in kompetence:
- Prepoznati značilnosti komunikacijskega procesa, vrste in oblike komunikacije.
- Uporabiti veščine uspešne komunikacije in pomen učinkovite povratne informacije.
- Prepoznati značilnosti komunikacije v zdravstvu
- Vrednotiti in uporabiti načine komuniciranja z različnimi skupinami
- Prepoznati vrste medosebnih odnosov med zdravstvenim osebjem in oblike reševanja problemov.
- Prepozna značilnosti supervizijskega procesa, vrste in oblike supervizije
- Pridobiti spretnosti in veščine komunikacije za uporabo supervizije v klinični praksi.
- Razlikuje značilnosti izkustvenega učenja v superviziji
- Kritično mišljenje in spretnosti za refleksijo.
- Pridobi znanje za prepoznavanje in obvladovanje problemov pri delovnih obremenitvah.
Znanje in razumevanje:
- Prepoznavanje komunikacijskega procesa.
- Uporaba komunikacijskih veščin v zdravstvu.
- Prepoznavanje in obvladovanje problemov s komunikacijo z različnimi osebami in skupinami v zdravstvu.
- Vrednotenje značilnosti supervizijskega procesa.
- Uporabe supervizije v zdravstvu.
- Prepoznavanje in obvladovanje delovnih obremenitev s supervizijo.
|
Obvezna literatura: |
- Scaife, J., 2019. Supervision in Clinical practice. London-New york, Routledge.
- Kobolt, A. & Žorga, S., 2013.Supervizija.Ljubljana, Pedagoška fakulteta.
- Praper, P., 2013. Skupinska psihoterapija. Slovenj Gradec. Visoka šola za zdravstvene vede.
- Balzer, R.J., 2012. Communication in Nursing. 7ed. USA: Elsevier.
- Kobolt, A., 2010. Supervizija in koučing, Ljubljana, Pedagoška fakulteta.
|
Priporočljiva literatura: |
- Therapeutic Communication Techniques. Available at: http://www.austincc.edu/richb/thercom.html
|
Pogoji za vključitev v delo
oziroma za opravljanje
študijskih obveznosti: |
- Za redni študij: 50 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
- Za izredni študij: 30 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
|
Metode ocenjevanja: |
- Projektna naloga (numerično 50%)
- Pisni izpit (numerično 50%)
|