Uporaba komunikacijskih veščin s supervizijo v zdravstvu
 
ECTS: 3
Kontaktne ure predavanja: 30
Kontaktne ure seminar: 15
Kontaktne ure kabinetnih vaj:  
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja:  
Samostojno delo: 45
Nosilec predmeta: dr. Vesna Čuk, viš. pred.
Letnik: 1. ali 2. letnik
 
Izvajalci predmeta:
  • dr. Vesna Čuk, viš. pred.
Stopnja: Visokostrokovni študijski program 1. stopnje  
Semester: Letni
Jezik: Slovenski
 
Cilji in predmetno
specifične kompetence:
Cilji in kompetence:        
  • Prepoznati značilnosti komunikacijskega procesa, vrste in oblike komunikacije.
  • Uporabiti veščine uspešne  komunikacije in pomen učinkovite povratne informacije.
  • Prepoznati značilnosti komunikacije v zdravstvu
  • Vrednotiti in uporabiti načine komuniciranja z različnimi skupinami
  • Prepoznati vrste medosebnih odnosov med zdravstvenim osebjem in oblike reševanja problemov.
  • Prepozna značilnosti supervizijskega  procesa, vrste in oblike supervizije
  • Pridobiti spretnosti in veščine komunikacije za uporabo supervizije v klinični praksi.
  • Razlikuje značilnosti izkustvenega učenja v superviziji
  • Kritično mišljenje in spretnosti za refleksijo.
  • Pridobi znanje za prepoznavanje in obvladovanje problemov pri delovnih obremenitvah.        
Znanje in razumevanje:
  • Prepoznavanje komunikacijskega procesa.
  • Uporaba komunikacijskih veščin v zdravstvu.
  • Prepoznavanje in obvladovanje problemov s komunikacijo z različnimi osebami in skupinami v zdravstvu.   
  • Vrednotenje značilnosti supervizijskega procesa.
  • Uporabe supervizije v zdravstvu.
  • Prepoznavanje in obvladovanje delovnih obremenitev s supervizijo.  
Obvezna literatura:
  • Scaife, J., 2019. Supervision in Clinical practice. London-New york, Routledge.
  • Kobolt, A. & Žorga, S., 2013.Supervizija.Ljubljana, Pedagoška fakulteta.
  • Praper, P., 2013. Skupinska psihoterapija. Slovenj Gradec. Visoka šola za zdravstvene vede.
  • Balzer, R.J., 2012. Communication in Nursing. 7ed. USA: Elsevier.
  • Kobolt, A., 2010. Supervizija in koučing, Ljubljana, Pedagoška fakulteta.
Priporočljiva literatura:
  • Therapeutic Communication Techniques. Available at: http://www.austincc.edu/richb/thercom.html
Pogoji za vključitev v delo
oziroma za opravljanje
študijskih obveznosti:
  • Za redni študij: 50 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
  • Za izredni študij: 30 % obvezna prisotnost na predavanjih, 100 % obvezna prisotnost na seminarjih, kabinetnih vajah, kliničnem usposabljanju.
Metode ocenjevanja:
  • Projektna naloga (numerično 50%)
  • Pisni izpit (numerično 50%)