Medprofesionalno sodelovanje v zdravstvu
Medprofesionalno sodelovanje v zdravstvu |
|
---|---|
Modul: | Fizioterapija |
ECTS: | 3 |
Kontaktne ure predavanja: | 30 |
Kontaktne ure seminar: | 15 |
Kontaktne ure kabinetnih vaj: | |
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja: | |
Nosilec predmeta: | mag. Jožica Ramšak Pajk, viš. pred. |
Letnik: | 2/3. letnik |
Medprofesionalno sodelovanje v zdravstvu | |
Kontaktne ure predavanja: | 30 |
Kontaktne ure seminar: | 15 |
Kontaktne ure kabinetnih vaj: | |
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja: | |
Nosilec predmeta: | mag. Jožica Ramšak Pajk, viš. pred. |
Izvajalci predmeta: |
|
Stopnja: | Visokostrokovni študijski program prve stopnje |
Semester: | Zimski/letni |
Jezik: | Slovenski |
Cilji in predmetno specifične kompetence: |
Študenti:
Znanje in razumevanje:
|
Obvezna literatura: | Bauer, M., Pahor M., Domajnko, B., Eržen, I., Ferfila, N., Furlan, M., Kavčič, M., Premik M., Rugelj, D.,Starc, T., Zakšek, T., Tomšič, M., Urek, M., Vettorazzi R. & Zaletel-Kragelj, L. 2014. Zavezniki za zdravje: medpoklicno sodelovanje v zdravstvenih timih. Ljubljana: Zdravstvena fakulteta, 2014. Ovijač, D. 2012. Medpoklicno sodelovanje in etika v zdravstvu. Obzornik zdravstvene nege, 46(4), pp. 297-301. Reeves, S., Pelone, F., Harrison, R., Goldman, J. & Zwarenstein, M. 2017. Interprofessional collaboration to improve professional practice and healthcare outcomes. Cochrane Database of Systematic Reviews, (6). Available at: https://www.cochranelibrary.com/cdsr/doi/10.1002/14651858.CD000072.pub3/full Šanc, P. & Prosen, M. 2022. Interprofessional collaboration in interdisciplinary healthcare teams: A quantitative descriptive study. Obzornik zdravstvene nege, 56(1), pp. 9–21. doi: 10.14528/snr.2022.56.1.3106 Available at: https://obzornik.zbornica-zveza.si/index.php/ObzorZdravNeg/article/view/3106/3000. Van Dongen, J. J. J., Lenzen, S. A., van Bokhoven, M. A., Daniëls, R., van der Weijden, T. & Beurskens, A. (2016). Interprofessional collaboration regarding patients’ care plans in primary care: a focus group study into influential factors. BMC family practice, 17(1), pp. 1-10. |
Priporočljiva literatura: | |
Pogoji za vključitev v delo oziroma za opravljanje študijskih obveznosti: |
Ni predvidenih posebnih pogojev |
Metode ocenjevanja: | Način: - pisni izpit (70 % ocene) - priprava in predstavitev seminarske naloge (30 % ocene) |