Obvezna literatura: |
- Bencsik, V., Horvath - Csikos, G. & Juhasz, T., 2016. Y and Z generations at workplaces. Journal of Competitiv eness, 8(3), pp. 90-106.
- Brečko, D,. 2005. Generacijske razlike na delovnem mestu. Human Resource Magazin, 3(10), pp. 48-55.
- Brečko, D., 2010. Medgeneracijsko komuniciranje in učenje. In: B. Skela Savič, S. Hvalič Touzery & B.M. Kavčič, eds. Kako izboljšati odnos zdravstvenih delavcev v kliničnem okolju in študentov zdravstvene nege do gerontologije ter dvigniti strokovni ugled do dela s starejšimi: zbornik prispevkov z recenzijo, Jesenice 9. in 10. 9. 2010. Jesenice: Visoka šola za zdravstveno nego, pp. 9-16.
- Čurič, Ž., 2008. Motiviranje prihodnjih generacij. Human Resource Magazin, 6(22), pp. 43-46.
- Kermevnar, N. & Govekar-Okoliš, M., 2016. Pogledi mentorjev in študentov zdravstvene nege na praktično usposabljanje. Andragoška spoznanja, 22(2), pp. 23-37.
- Kump, S. & Jelenc Krašovec, S., 2010. Prestari za učenje? Ljubljana: Pedagoški inštitut.
- Marjanovič, L., et al. 2009. Razvojna psihologija. Ljubljana: Znanstvena založba FF, Rokus Klett.
- Markič, P., Mavrič, F., Panza Frence, T. & Tome, M., 2012. Pedagoško andragoško usposabljanje mentorjev za izvajanje praktičnega usposabljanja oz. praktičnega izobraževanja z delom: seminarsko gradivo. Ljubljana: Much izobraževanje.
- Markič, P., 2013. Medgeneracijsko sodelovanje: seminarsko gradivo. Ljubljana: Much izobraževanje.
- Markič, P., 2013a. Usposabljanje mentorjev: seminarsko gradivo. Ljubljana: Much izobraževanje.
- Markič, P., 2018. Študenti so drugačni, mi tudi. In: S. Pivač, M. Smodiš, M. Bahun & S. Kalender Smajlovič, eds. 12. Šola za klinične mentorje: Pomen medosebnih odnosov v procesu mentoriranja: zbornik predavanj, Jesenice, 18. oktober 2016. Jesenice: Fakulteta za zdravstvo Angele Boškin, pp. 8-13.
- Musek, J., 1993. Osebnost in vrednote. Ljubljana: Educy.
- Novak, M., 2007. Medgeneracijske razlike in vloga HRM: "z drugimi ravnajte tako, kot si oni želijo, da ravnate z njimi". Human Resource Magazin, 5(19), pp. 30-34.
- Novak, M. 2010. Kako sodelovati z generacijo Y v učnem okolju. In: B. Skela Savič, S. Hvalič Touzery & B.M. Kavčič, eds. Kako izboljšati odnos zdravstvenih delavcev v kliničnem okolju in študentov zdravstvene nege do gerontologije ter dvigniti strokovni ugled do dela s starejšimi: zbornik prispevkov z recenzijo, Jesenice 9. in 10. 9. 2010. Jesenice: Visoka šola za zdravstveno nego, pp. 45-51.
- Seničar, Z,. 2018. Medgeneracijsko sodelovanje: mentor – mentoriranec. Zdravstvena nega v luči globalnih izzivov: zbornik prispevkov / 10. dnevi Marije Tomšič, Dolenjske Toplice, 18. in 19. januar 2018. Novo mesto : Fakulteta za zdravstvene vede, pp. 124-140.
- Strniša Tušek, Š., 2018. Medosebni odnosi – vodenja dela s študenti. In: S. Pivač, M. Smodiš, M. Bahun & S. Kalender Smajlovič, eds. 12. šola za klinične mentorje: Pomen medosebnih odnosov v procesu mentoriranja: zbornik predavanj, Jesenice, 18. oktober 2018. Jesenice: Fakulteta za zdravstvo Angele Boškin, pp. 1–7.
- Strniša Tušek, Š., 2018. Pomen čustvene inteligence v profesionalnem razvoju kliničnih mentorjev. In: S. Pivač, S. Kalender Smajlovič & S. Mlakar, eds. 11. šola za klinične mentorje: Profesionalizacija mentorstva v kliničnem okolju zbornik predavan, Jesenice, 12. oktober 2017. Jesenice: Fakulteta za zdravstvo Angele Boškin, pp. 1-8.
- Torkar, T., 2017. Evalvacija mentorske vloge v kliničnem okolju. In: S. Pivač, S. Kalender Smajlovič & S. Mlakar, eds. 11. šola za klinične mentorje: Profesionalizacija mentorstva v kliničnem okolju zbornik predavanj, Jesenice, 12. oktober 2017. Jesenice: Fakulteta za zdravstvo Angele Boškin, pp. 14.-26.
- Vodopivec, M. & Smerajec, M., 2012. Usposabljanje mentorjev dijakom in študentom. Ljubljana: Biotehnični izobraževalni center.
|