Mentorski proces in motivacija z medosebnimi odnosi
|
ECTS: |
7 |
Kontaktne ure predavanja: |
30 |
Kontaktne ure seminarja: |
60 |
Kontaktne ure kabinetnih vaj: |
|
Kontaktne ure kliničnega usposabljanja: |
|
Kontaktne ure drugih oblik dela: |
|
Nosilec predmeta: |
doc. dr. Sanela Pivač
doc. dr. Branko Bregar
|
Izvajalci predmeta: |
doc. dr. Sanela Pivač
doc. dr. Branko Bregar
|
Stopnja: |
Študijski program za izpopolnjevanje |
Letnik: |
1. |
Semester: |
Zimski |
Jezik: |
Slovenski |
Cilji in predmetno
specifične kompetence: |
- Seznanitev z vlogo in odgovornostjo mentorja v kliničnem okolju.
- Razvijati vzajemni odnos z izmenjavo izkušenj, pričakovanj in pojasnitev vloge mentorja.
- Pridobljena znanja uporabiti na svojem področju delovanja kot učitelj in kot mentor pacientom, svojcem in študentom.
- Uvajati in uporabljati primerne komunikacijske modele in oblike.
- Usposobljenost prepoznati motivacijo pri študentih.
- Usposobljenost uporabiti osnovne motivacijske strategije.
- Znati uporabiti principe motivacijskega intervjuja.
|
Obvezna literatura: |
- Morton-Cooper, A. & Palmer, A., 2000. Mentoring, preceptorship and clinical supervison: a guide to professional support roles in clinical practise. Oxford : Blackwell Science.
- Gaberson, K.B. & Oermann, M.H., 2007. Clinical Teaching Strategies in Nursing. 2nd ed. New York: Springer Publishing Company.
- Grossman, S.C., 2007. Mentoring in Nursing: A Dynamic and Collaborative Process. New York: Springer Publishing Company.
- Kiger, A.M., 2004. Teaching for Health, 3rd ed. Edinburgh: Churchill Livingstone.
- Miller, W.R. & Rollnick, S., 2012. Motivational Interviewing: Helping People Change, 3rd ed. New York [etc.]: The Guilford Press.
- Rosengren, D.B., 2018. Building motivational interviewing skills, 2nd ed. New York: The Guilford Press.
- Herman, K.C., Reinke, W.M., Frey, A.J. & Shepard, S.A., 2013. Motivational interviewing in schools: strategies for engaging parents, teachers, and students. New York: Springer Publishing Company.
|
Priporočljiva literatura: |
|
Pogoji za vključitev v delo
oziroma za opravljanje
študijskih obveznosti: |
|
Metode ocenjevanja: |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt):
Pisni izpit 80 %
Seminar 20 %
|